Najczęściej zadawane pytania


I.    WYNAJEM BOKSU

Jak wyszukać interesujący mnie Schowek?


Wybierz  Schowek z zakładki OFERTA lub skorzystaj z wyszukiwarki boksów znajdującej się na każdej naszej podstronie. Wystarczy wybrać miejscowość, lokalizację oraz zaznaczyć kursorem zakres wielkości Schowka.

Jak wynająć Schowek?


Swój Schowek lokatorski możesz wynająć tylko online, w paru krokach. Po pierwsze wybierz Schowek, który się interesuje, następnie zarejestruj się, zapłać i korzystaj z dodatkowej przestrzeni tak długo jak potrzebujesz. Szczegóły dotyczące wynajęcia Schowka znajdziesz w zakładce JAK TO DZIAŁA?

Jak podpisać umowę?


Wszystkie formalności załatwiamy online. Umowa zostaje zawarta z nami na odległość poprzez formularz zamówienia. Do realizacji umowy niezbędne jest podanie danych osobowych, zgoda na ich przetwarzanie oraz akceptacja Regulaminu. Nie oczekujemy od Ciebie skanu dowodu ani dokumentów rejestracyjnych firmy. Wystarczy wybrać Schowek, zarejestrować się, zapłacić i cieszyć się dodatkową przestrzenią.

Jak i kiedy dostanę kod PIN ?


Kod PIN, który pozwoli otworzyć Twoją komórkę lokatorską otrzymasz po dokonaniu płatności. Wyślemy Ci go na podany przez Ciebie numer telefonu. Pamiętaj, że kod PIN jest kluczem do drzwi wejściowych i Twojego boksu.

Jak pobrać aplikację?


Link do pobrania aplikacji wyślemy Ci w naszym mailu powitalnym, po dokonaniu płatności. Aplikację możesz również ściągnąć z naszej strony internetowej. Dostępne wersje na iOS lub Androida.
Pamiętaj, że za pomocą aplikacji będziesz mógł wejść do drzwi wejściowych i do Twojego boksu.

Czy mogę odstąpić od umowy?


Tak, zawarłeś z nami umowę na odległość. Według prawa możesz w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić i podpisać formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się w naszym regulaminie, a następnie wysłać podpisany i zeskanowany formularz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po otrzymaniu od Ciebie wiadomości i zweryfikowaniu czy boks jest opróżniony, oddamy Ci różnicę pomiędzy kwotą przez Ciebie wpłaconą, a kwotą przeliczoną za dni, w których posiadałeś możliwość korzystania z boksu.

Od kiedy mogę korzystać ze Schowka?


Ze Schowka możesz korzystać od momentu otrzymania od nas kodu wejściowego PIN. Pamiętaj, żeby sprawdzić godziny otwarcia w Twojej lokalizacji.

Jaka jest powierzchnia boksów?


Istnieje możliwość wynajęcia Schowka w jednym z następujących rozmiarów:
Rozmiar 1 - 1m2
Rozmiar 2 - 1,5 m2
Rozmiar 3 - 2 m2
Rozmiar 4 - 2,5 m2
Rozmiar 5 - 3 m2

Pamiętaj, że boksy o tej samej powierzchni mogą mieć różny kształt.
Może się zdarzyć, iż zaproponujemy w ofercie inne wielkości boksów. Sprawdź w zakładce OFERTA jakie dostępne wielkości posiadamy.

Jaka jest wysokość boksów?


Wysokość boksów może być różna, w zależności od lokalizacji. Minimalna wysokość to 2,2m.

Z czego są wykonane Schowki?


Nasze Magazyny Samoobsługowe wykonane są z blachy, zabezpieczone od góry siatką. Do każdego Schowka zamontowane są drzwi z zamkiem elektronicznym, do których dostęp masz tylko Ty.

Czego nie można przechowywać?


W boksach nie można przechowywać rzeczy, które zgodnie z przepisami prawa nie mogą być przechowywane bez zachowania szczególnych środków ostrożności, szczególnych warunków, albo na których posiadanie i/lub przechowywanie wymagane jest zezwolenie. Szczegółowy wykaz rzeczy, których nie można magazynować możesz znaleźć w naszym Regulaminie.

Jaki jest okres najmu i czas wypowiedzenia?


Zawierasz z nami umowę najmu na czas nieokreślony. Korzystasz z magazynu tak długo jak potrzebujesz. Wypowiadasz umowę w dowolnym momencie ze skutkiem na koniec bieżącego miesiąca.

Czy mogę wynająć Schowek przez telefon?


Nie mamy możliwości zawarcia umowy przez telefon. Oczywiście, możemy Ci telefonicznie pomóc przejść ścieżkę zakupową online.

Gdzie znajdują się  magazyny do wynajęcia?


Jesteśmy bliżej niż myślisz, nie na obrzeżach miasta, nie w miejscowościach ościennych tylko w Twoim Centrum Handlowym. Sprawdź sam, w których lokalizacjach możesz wynająć swój boks na naszej stronie internetowej w zakładce OFERTA.

W jakich godzinach masz dostęp do boksów ?


Dostęp do boksów jest zależny od lokalizacji. Posiadamy lokalizacje, w których posiadasz dostęp 24h/dobę, a także lokalizacje, gdzie masz dostęp w godzinach otwarcia Galerii Handlowej. Informacje o godzinach otwarcia dostępne są na stronie internetowej Schowek24.pl.

Czy można wynająć Schowek z wyprzedzeniem?


Tak, możesz wynająć Schowek z wyprzedzeniem – najpóźniej z końcem bieżącego miesiąca. Wybierasz przyszłą datę w kalendarzu w naszej ścieżce zakupowej. Jeżeli chcesz zarezerwować boks w innym terminie, zadzwoń lub napisz.

Czy mogę wynająć więcej niż 1 Schowek?


Tak, możesz wynająć więcej niż jeden Schowek. Dajemy Ci taką możliwość w Twoim Panelu Klienta. Wystarczy,  że dobierzesz nowy Schowek i dokonasz płatności.

Kiedy należy opróżnić Schowek?


Jeżeli wypowiedziałeś umowę najmu, Schowek należy opróżnić do ostatniego dnia bieżącego miesiąca. Pamiętaj, że dostęp do boksu zostanie automatycznie zablokowany następnego dnia po zakończeniu umowy.

Co się stanie jeżeli nie opróżnię komórki na czas?


Ostatni dzień trwania umowy to również ostatni dzień na zabranie swoich rzeczy ze Schowka. Jeżeli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o niezwłoczne opróżnienie Schowka. Jeżeli się to nie stanie, odeślemy Twoje mienie na Twój koszt na adres odsyłki rzeczy, który wskazałeś w czasie rejestracji. Dodatkowo możemy naliczyć opłatę administracyjną w wysokości wskazanej w Regulaminie.

Kto sprząta boksy?


Boks jest sprzątany po każdym jego opróżnieniu. W momencie kiedy wynajmujesz od nas Schowek, to ty jesteś odpowiedzialny za porządek w nim panujący. Bez Twojej zgody my nie mamy dostępu do Twojej komórki. Wszystkie korytarze i części wspólne są sprzątane przez nas.

Jaka jest temperatura w boksach?


Nasze boksy znajdują się budynkach zamkniętych użyteczności publicznej, więc temperatura nie powinna być niższa, nawet w najsroższą zimę, niż 12C.

Co zmieści się  w najmniejszym Schowku?


Nasze najmniejsze Schowki mają 1m2 wielkości. Wydaje się to mało, ale wbrew pozorom możesz spakować do nich wiele. Najniższe Schowki mają 2,2 m wysokości, więc można poukładać w nich kartony jeden na drugim. Dla przykładu do najmniejszego boksu wejdą aż 42 kartony o wielkości 45x30x30 cm.

Czy rower zmieści się do boksu?


Wszystko zależy od tego jaki masz rower i jaki boks chcesz wynająć. Jeżeli chcesz przechowywać u nas rower, proponujemy Schowek o wielkości min. 1,5 m2.

Jakie jest wyposażenie boksów?


Nasze boksy są puste, bez dodatkowego wyposażenia. Jeżeli chcesz, zawsze możesz wstawić regał, półkę czy szafę, ale jeżeli Twoje wyposażenie miałoby ingerować w zabudowę Schowka, musisz mieć od nas zgodę.

Czy wejścia do Schowków mają progi?


Nie. Wszystkie boksy budujemy w taki sposób aby były bezprogowe. Ułatwia to wnoszenie Twoich rzeczy, szczególnie jeżeli korzystasz z wózka.
 

Jak mogę przetransportować swoje rzeczy z samochodu do Schowka?


W każdej naszej lokalizacji robimy wszystko, żeby dojście do Schowka nie było dla Ciebie uciążliwe. Nie musisz wchodzić po schodach, gwarantujemy lokalizację na parterze lub możliwość skorzystania z windy znajdującej się w Galerii Handlowej. W niektórych lokalizacjach masz możliwość skorzystania z wózka platformowego, który ułatwi Ci przenoszenie rzeczy.

Czy mogę zmienić wielkość Schowka?


Tak. Jest taka możliwość, oczywiście jeżeli mamy wolną przestrzeń do wynajęcia. Napisz do nas lub zadzwoń a spróbujemy sprostać Twoim oczekiwaniom.

Na czym polega bezobsługowość Schowka 24?

Wszystkie formalności załatwisz online. Nie musisz przyjeżdżać do biura żeby podpisać z nami umowę, a swój Schowek wynajmujesz siedząc wygodnie w domu lub w pracy. Wystarczy wybrać Schowek, zarejestrować się, zapłacić online i korzystać. Otrzymasz od nas mailem wszystkie niezbędne informacje, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zadzwoń, a odpowiemy na każde Twoje pytanie. W lokalizacjach Schowek 24 nie posiadamy obsługi.

Co zrobić jeżeli nie działa kod PIN lub aplikacja?


Jeżeli masz problem z dostaniem się do swojego Schowka – sprawdź na swoim Panelu Klienta czy wszystkie płatności zostały uregulowane. Jeżeli wszystko jest ok, zadzwoń – możliwe, iż pojawił się problem techniczny, który postaramy się niezwłocznie rozwiązać.

Jak mogę się z Wami skontaktować?


Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 518 793 880 oraz pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe. Jeżeli oczekujesz kontaktu z nami w określonych przez Ciebie godzinach – napisz nam to w mailu - dostosujemy się.

II.    PŁATNOŚCI

Jak zapłacić za Schowek?

Za Schowek możesz zapłacić kartą płatniczą. Korzystasz z bezpiecznych kanałów płatności. Nie przechowujemy żadnych informacji o płatnościach na naszej stronie internetowej. Dzięki tej formie płatności nie wymagamy kaucji, numeru PESEL ani dowodu osobistego, a płacisz za to co masz. Płatność kartą to najszybsza metoda płatności. Można ją zrealizować dosłownie w ciągu paru sekund! Przede wszystkim dlatego, że autoryzacja płatności kartą następuje natychmiast (niezależne od banku, oczywiście także wieczorem i w dni wolne od pracy).

Czy co miesiąc muszę podawać numer karty?

Kartę można zapisać bezpośrednio w używanym przez nas systemie płatności. Raz zapisana karta staje się domyślną metodą płatności, a przy kolejnych transakcjach nie trzeba wprowadzać jej danych. Zamówienie Schowka zostaje automatycznie opłacone jednym kliknięciem, nawet w pół sekundy. Dane (numer, data ważności i kod zabezpieczający) są kodowane, więc my jako usługodawca nie mamy do nich dostępu, a Ty nie musisz obawiać się, że zostaną wykorzystane do nieuprawnionej transakcji. Nasz partner rozliczeniowy authorize.com autoryzuje kartę - sprawdza jej autentyczność, ważność i poprawność danych. Odbywa się to automatycznie. Po weryfikacji bank obciąża kartę na wybraną kwotę, a partner przekazuje ją do nas. Opłacanie za pomocą zapisanej karty to dobra opcja zwłaszcza dla regularnych opłat za Schowki.

Jak zabezpieczona jest moja karta przy płatności?

Każda transakcja internetowa musi przebiegać bezpiecznie. Dlatego banki, Visa, czy Mastercard oraz nasz partner rozliczeniowy authorize.com stosują najróżniejsze metody, aby zabezpieczyć Twoje  środki  i poufne dane, takie jak:
- Technologię 3D-Secure. Dzięki niej każda transakcja online musi być potwierdzona dodatkowym hasłem, które identyfikuje właściciela karty. Hasło zazwyczaj jest wysyłane wiadomością SMS o ile tylko bank – wydawca karty, przewidział taką możliwość.
- Certyfikat PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard),

Płacąc, przełączysz się automatycznie na nasz system płatności, który jest dobrze chroniony. Dane (numer, data ważności i kod zabezpieczający) są kodowane, więc my jako usługodawca nie mamy do nich dostępu, a Ty nie musisz obawiać się, że zostaną wykorzystane do nieuprawnionej transakcji. Pamiętaj, żeby poza transakcjami, które chcesz wykonać nikomu nie udostępniać numeru karty, kodu CVV/CVC ani jej daty ważności.

Co mam zrobić jak pobrana kwota nie będzie zgodna z opłatą miesięczną?

W pierwszym kroku skontaktuj się z nami – sprawdzimy dlaczego tak się stało i damy Ci informację zwrotną. Jednocześnie jesteś zabezpieczony tzw. mechanizmem chargeback, który wdrożyliśmy w naszej firmie. Mechanizm chargeback gwarantuje zwrot pieniędzy, gdyby usługa opłacona kartą nie została wykonana lub była niezgodna z zamówieniem. Chargeback dotyczy wyłącznie transakcji zrealizowanych przy pomocy karty płatniczej – debetowej lub kredytowej, co jest ogromnym argumentem do korzystania z takiej formy płatności. Zwłaszcza, że w takim przypadku to Twój bank, który wydał Ci kartę, ma obowiązek zwrócenia kosztów.

Kiedy wystawiana jest FV?


Pierwsza faktura VAT wystawiana jest z automatu w momencie dokonywania płatności. Kolejne faktury będą wystawiane do 10-go każdego miesiąca.

W jakiej formie otrzymam FV?


Fakturę otrzymasz na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu oraz znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta.

W którym dniu następuje płatność za Schowek?


Płatność za Schowek następuje do 10-go każdego miesiąca na podstawie wystawionej i przesłanej drogą mailową faktury.

Co się stanie w przypadku braku środków na koncie?


W przypadku braku możliwości pobrania należności z karty będziemy ponawiali niniejszą próbę do 14-tego dnia miesiąca. Będziemy próbowali się z Tobą skontaktować. Jeżeli próby te również się nie powiodą, dostęp do Schowka zostanie zablokowany.

Ile kosztuje wynajem boksu?


Miesięczny koszt wynajmu boksu zależy od jego wielkości oraz lokalizacji. Wszystkie ceny są dostępne na naszej stronie internetowej po wybraniu konkretnej lokalizacji i wielkości. Wszystkie podane ceny są kwotami za pełny miesiąc najmu w PLN brutto. Czynsz jest płatny miesięcznie, z góry, do 10-go każdego miesiąca. Za niepełny miesiąc kalendarzowy zostaje naliczany czynsz proporcjonalny do długości  najmu w danym miesiącu.  

Czy muszę zapłacić kaucję?


Nie. Podana cena przy wyborze Schowka zawiera wszystkie opłaty. Nie pobieramy kaucji oraz żadnych innych opłat eksploatacyjnych.

III.    BEZPIECZEŃSTWO

Jakie bezpieczeństwo zapewnia Schowek 24 ?


Zapewniamy bezpieczeństwo poprzez bezpieczne i elektroniczne zamki z pinpadem oraz możliwością ich otwierania poprzez spersonalizowaną aplikację. Posiadamy również system telewizji przemysłowej CCTV, który obejmuje monitoring powierzchni wspólnych, wejścia oraz korytarzy.

Jak zabezpieczony jest Schowek przed nieuprawnionym dostępem?


W momencie, kiedy stajesz się najemcą boksu, otrzymujesz od nas kod PIN, który znasz tylko Ty. W momencie ściągnięcia aplikacji, musisz się zalogować Twoim loginem i hasłem. Dostęp do wejścia głównego mają nasi klienci, Schowek 24 oraz ochrona, a do Twojego boksu tylko Ty. Mamy możliwość sprawdzenia kto i kiedy wchodził i wychodził przez wejście główne.

Czy należy dodatkowo zabezpieczyć przechowywane rzeczy?


Wszystko zależy od tego co chcesz przechowywać. Jeżeli masz jakieś przedmioty, które „nie lubią” kurzu, pamiętaj, żeby zabezpieczyć je w workach lub kartonach. Od góry każdego boksu są montowane siatki, więc naturalnego kurzu nie unikniemy.

Kto ma dostęp do boksu?


Dostęp do wejścia głównego mają nasi klienci, Schowek24 oraz ochrona, natomiast do Twojego boksu klucze dostępowe posiadasz tylko Ty.

Czy potrzebuję kłódki?


Nie. Nawet nie mamy możliwości zamontowania kłódki. Nasze elektroniczne zamki są bezpieczne i nie wymagają posiadania kolejnych zabezpieczeń.

Jak otworzyć Schowek?


Zarówno wejście główne, jak i wybrany przez Ciebie Schowek możesz otworzyć za pomocą kodu PIN, wysłanego do ciebie SMS-em lub aplikacji. Jeżeli decydujesz się na użycie aplikacji, kliknij przycisk otwórz jako zalogowany użytkownik.

Jaka jest procedura jak zgubię telefon?


Jeżeli zgubiłeś telefon lub wymieniłeś go na nowy numer, musisz zgłosić nam ten fakt jak najszybciej. Musimy zadać Ci parę pytań żeby zweryfikować Twoją osobę- to dla Twojego bezpieczeństwa.  Zmienimy w systemie Twój numer telefonu, stary kod anulujemy i dostarczymy Ci nowy, bezpieczny kod PIN.

Jak odzyskać kod PIN?


Jeżeli zgubiłeś kod PIN do swojego Schowka i nie używasz aplikacji, nie musisz się obawiać, że już nie możesz wejść do boksu. W Twoim Panelu Klienta dajemy Ci możliwość przypomnienia Twojego dostępu do Schowka.


Stwierdziłem uszkodzenie Schowka – co zrobić?


Jeżeli wynająłeś Schowek i zauważyłeś jakiekolwiek uszkodzenia, powinieneś nam to zgłosić poprzez kontakt mailowy w terminie 3 dni od dnia ich stwierdzenia i nieprzekraczalnym terminie 7 dni od momentu wynajmu Schowka.

Czy ktoś może zobaczyć co trzymam w boksie?


Nasz system kamer obejmuje monitoring powierzchni wspólnych, wejścia oraz korytarzy. Nie monitorujemy zawartości boksów, bo każdy ma prawo do prywatności.

Czy moje mienie jest ubezpieczone?


Nie, ale jeżeli masz taką potrzebę możesz ubezpieczyć zawartość wynajmowanego Schowka we własnym zakresie. Planujemy w niedługim czasie dodać możliwość ubezpieczenia Twojego mienia do naszej oferty.