Szanowni Państwo,
 
W związku z planowaną realizacją projektu grantowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 1, Przedsiębiorstwa i innowacje, Działanie 1.3 „Rozwój przedsiębiorczości”, Poddziałanie 1.3.2 Rozwój przedsiębiorczości ZIT WrOF, schemat 1.3 C.2. Doradztwo dla MSP – PROJEKTY GRANTOWE IOB, w ramach procedury rozeznania rynku, prosimy o złożenie oferty.
Szczegóły zapytania znajdują się w załączonym dokumencie.
Termin składania ofert: 20.02.2019 r. Do godziny 16:00
 
Z Poważaniem
Prezes Zarządu Komplementariusza Schowek24 Sp. Z o.o.
Radosław Szczepaniak

Pobierz zapytanie ofertowe

Faq

Najczęściej zadawane pytania


I.    WYNAJEM BOKSU

Jak wyszukać interesujący mnie Schowek?


Wybierz  Schowek z zakładki OFERTA lub skorzystaj z wyszukiwarki boksów znajdującej się na każdej naszej podstronie. Wystarczy wybrać miejscowość, lokalizację oraz zaznaczyć kursorem zakres wielkości Schowka.

Jak wynająć Schowek?


Swój Schowek lokatorski możesz wynająć tylko online, w paru krokach. Po pierwsze wybierz Schowek, który się interesuje, następnie zarejestruj się, zapłać i korzystaj z dodatkowej przestrzeni tak długo jak potrzebujesz. Szczegóły dotyczące wynajęcia Schowka znajdziesz w zakładce JAK TO DZIAŁA?

Jak podpisać umowę?


Wszystkie formalności załatwiamy online. Umowa zostaje zawarta z nami na odległość poprzez formularz zamówienia. Do realizacji umowy niezbędne jest podanie danych osobowych, zgoda na ich przetwarzanie oraz akceptacja Regulaminu. Nie oczekujemy od Ciebie skanu dowodu ani dokumentów rejestracyjnych firmy. Wystarczy wybrać Schowek, zarejestrować się, zapłacić i cieszyć się dodatkową przestrzenią.

Jak i kiedy dostanę kod PIN ?


Kod PIN, który pozwoli otworzyć Twoją komórkę lokatorską otrzymasz po dokonaniu płatności. Wyślemy Ci go na podany przez Ciebie numer telefonu. Pamiętaj, że kod PIN jest kluczem do drzwi wejściowych i Twojego boksu.

Jak pobrać aplikację?


Link do pobrania aplikacji wyślemy Ci w naszym mailu powitalnym, po dokonaniu płatności. Aplikację możesz również ściągnąć z naszej strony internetowej. Dostępne wersje na iOS lub Androida.
Pamiętaj, że za pomocą aplikacji będziesz mógł wejść do drzwi wejściowych i do Twojego boksu.

Czy mogę odstąpić od umowy?


Tak, zawarłeś z nami umowę na odległość. Według prawa możesz w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Aby odstąpić od umowy należy wypełnić i podpisać formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się w naszym regulaminie, a następnie wysłać podpisany i zeskanowany formularz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po otrzymaniu od Ciebie wiadomości i zweryfikowaniu czy boks jest opróżniony, oddamy Ci różnicę pomiędzy kwotą przez Ciebie wpłaconą, a kwotą przeliczoną za dni, w których posiadałeś możliwość korzystania z boksu.

Od kiedy mogę korzystać ze Schowka?


Ze Schowka możesz korzystać od momentu otrzymania od nas kodu wejściowego PIN. Pamiętaj, żeby sprawdzić godziny otwarcia w Twojej lokalizacji.

Jaka jest powierzchnia boksów?


Istnieje możliwość wynajęcia Schowka w jednym z następujących rozmiarów:
Rozmiar 1 - 1m2
Rozmiar 2 - 1,5 m2
Rozmiar 3 - 2 m2
Rozmiar 4 - 2,5 m2
Rozmiar 5 - 3 m2

Pamiętaj, że boksy o tej samej powierzchni mogą mieć różny kształt.
Może się zdarzyć, iż zaproponujemy w ofercie inne wielkości boksów. Sprawdź w zakładce OFERTA jakie dostępne wielkości posiadamy.

Jaka jest wysokość boksów?


Wysokość boksów może być różna, w zależności od lokalizacji. Minimalna wysokość to 2,2m.

Z czego są wykonane Schowki?


Nasze Magazyny Samoobsługowe wykonane są z blachy, zabezpieczone od góry siatką. Do każdego Schowka zamontowane są drzwi z zamkiem elektronicznym, do których dostęp masz tylko Ty.

Czego nie można przechowywać?


W boksach nie można przechowywać rzeczy, które zgodnie z przepisami prawa nie mogą być przechowywane bez zachowania szczególnych środków ostrożności, szczególnych warunków, albo na których posiadanie i/lub przechowywanie wymagane jest zezwolenie. Szczegółowy wykaz rzeczy, których nie można magazynować możesz znaleźć w naszym Regulaminie.

Jaki jest okres najmu i czas wypowiedzenia?


Zawierasz z nami umowę najmu na czas nieokreślony. Korzystasz z magazynu tak długo jak potrzebujesz. Wypowiadasz umowę w dowolnym momencie ze skutkiem na koniec bieżącego miesiąca.

Czy mogę wynająć Schowek przez telefon?


Nie mamy możliwości zawarcia umowy przez telefon. Oczywiście, możemy Ci telefonicznie pomóc przejść ścieżkę zakupową online.

Gdzie znajdują się  magazyny do wynajęcia?


Jesteśmy bliżej niż myślisz, nie na obrzeżach miasta, nie w miejscowościach ościennych tylko w Twoim Centrum Handlowym. Sprawdź sam, w których lokalizacjach możesz wynająć swój boks na naszej stronie internetowej w zakładce OFERTA.

W jakich godzinach masz dostęp do boksów ?


Dostęp do boksów jest zależny od lokalizacji. Posiadamy lokalizacje, w których posiadasz dostęp 24h/dobę, a także lokalizacje, gdzie masz dostęp w godzinach otwarcia Galerii Handlowej. Informacje o godzinach otwarcia dostępne są na stronie internetowej Schowek24.pl.

Czy można wynająć Schowek z wyprzedzeniem?


Tak, możesz wynająć Schowek z wyprzedzeniem – najpóźniej z końcem bieżącego miesiąca. Wybierasz przyszłą datę w kalendarzu w naszej ścieżce zakupowej. Jeżeli chcesz zarezerwować boks w innym terminie, zadzwoń lub napisz.

Czy mogę wynająć więcej niż 1 Schowek?


Tak, możesz wynająć więcej niż jeden Schowek. Dajemy Ci taką możliwość w Twoim Panelu Klienta. Wystarczy,  że dobierzesz nowy Schowek i dokonasz płatności.

Kiedy należy opróżnić Schowek?


Jeżeli wypowiedziałeś umowę najmu, Schowek należy opróżnić do ostatniego dnia bieżącego miesiąca. Pamiętaj, że dostęp do boksu zostanie automatycznie zablokowany następnego dnia po zakończeniu umowy.

Co się stanie jeżeli nie opróżnię komórki na czas?


Ostatni dzień trwania umowy to również ostatni dzień na zabranie swoich rzeczy ze Schowka. Jeżeli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą i poprosimy o niezwłoczne opróżnienie Schowka. Jeżeli się to nie stanie, odeślemy Twoje mienie na Twój koszt na adres odsyłki rzeczy, który wskazałeś w czasie rejestracji. Dodatkowo możemy naliczyć opłatę administracyjną w wysokości wskazanej w Regulaminie.

Kto sprząta boksy?


Boks jest sprzątany po każdym jego opróżnieniu. W momencie kiedy wynajmujesz od nas Schowek, to ty jesteś odpowiedzialny za porządek w nim panujący. Bez Twojej zgody my nie mamy dostępu do Twojej komórki. Wszystkie korytarze i części wspólne są sprzątane przez nas.

Jaka jest temperatura w boksach?


Nasze boksy znajdują się budynkach zamkniętych użyteczności publicznej, więc temperatura nie powinna być niższa, nawet w najsroższą zimę, niż 12C.

Co zmieści się  w najmniejszym Schowku?


Nasze najmniejsze Schowki mają 1m2 wielkości. Wydaje się to mało, ale wbrew pozorom możesz spakować do nich wiele. Najniższe Schowki mają 2,2 m wysokości, więc można poukładać w nich kartony jeden na drugim. Dla przykładu do najmniejszego boksu wejdą aż 42 kartony o wielkości 45x30x30 cm.

Czy rower zmieści się do boksu?


Wszystko zależy od tego jaki masz rower i jaki boks chcesz wynająć. Jeżeli chcesz przechowywać u nas rower, proponujemy Schowek o wielkości min. 1,5 m2.

Jakie jest wyposażenie boksów?


Nasze boksy są puste, bez dodatkowego wyposażenia. Jeżeli chcesz, zawsze możesz wstawić regał, półkę czy szafę, ale jeżeli Twoje wyposażenie miałoby ingerować w zabudowę Schowka, musisz mieć od nas zgodę.

Czy wejścia do Schowków mają progi?


Nie. Wszystkie boksy budujemy w taki sposób aby były bezprogowe. Ułatwia to wnoszenie Twoich rzeczy, szczególnie jeżeli korzystasz z wózka.
 

Jak mogę przetransportować swoje rzeczy z samochodu do Schowka?


W każdej naszej lokalizacji robimy wszystko, żeby dojście do Schowka nie było dla Ciebie uciążliwe. Nie musisz wchodzić po schodach, gwarantujemy lokalizację na parterze lub możliwość skorzystania z windy znajdującej się w Galerii Handlowej. W niektórych lokalizacjach masz możliwość skorzystania z wózka platformowego, który ułatwi Ci przenoszenie rzeczy.

Czy mogę zmienić wielkość Schowka?


Tak. Jest taka możliwość, oczywiście jeżeli mamy wolną przestrzeń do wynajęcia. Napisz do nas lub zadzwoń a spróbujemy sprostać Twoim oczekiwaniom.

Na czym polega bezobsługowość Schowka 24?

Wszystkie formalności załatwisz online. Nie musisz przyjeżdżać do biura żeby podpisać z nami umowę, a swój Schowek wynajmujesz siedząc wygodnie w domu lub w pracy. Wystarczy wybrać Schowek, zarejestrować się, zapłacić online i korzystać. Otrzymasz od nas mailem wszystkie niezbędne informacje, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zadzwoń, a odpowiemy na każde Twoje pytanie. W lokalizacjach Schowek 24 nie posiadamy obsługi.

Co zrobić jeżeli nie działa kod PIN lub aplikacja?


Jeżeli masz problem z dostaniem się do swojego Schowka – sprawdź na swoim Panelu Klienta czy wszystkie płatności zostały uregulowane. Jeżeli wszystko jest ok, zadzwoń – możliwe, iż pojawił się problem techniczny, który postaramy się niezwłocznie rozwiązać.

Jak mogę się z Wami skontaktować?


Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu: 518 793 880 oraz pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe. Jeżeli oczekujesz kontaktu z nami w określonych przez Ciebie godzinach – napisz nam to w mailu - dostosujemy się.

II.    PŁATNOŚCI

Jak zapłacić za Schowek?

Za Schowek możesz zapłacić kartą płatniczą. Korzystasz z bezpiecznych kanałów płatności. Nie przechowujemy żadnych informacji o płatnościach na naszej stronie internetowej. Dzięki tej formie płatności nie wymagamy kaucji, numeru PESEL ani dowodu osobistego, a płacisz za to co masz. Płatność kartą to najszybsza metoda płatności. Można ją zrealizować dosłownie w ciągu paru sekund! Przede wszystkim dlatego, że autoryzacja płatności kartą następuje natychmiast (niezależne od banku, oczywiście także wieczorem i w dni wolne od pracy).

Czy co miesiąc muszę podawać numer karty?

Kartę można zapisać bezpośrednio w używanym przez nas systemie płatności. Raz zapisana karta staje się domyślną metodą płatności, a przy kolejnych transakcjach nie trzeba wprowadzać jej danych. Zamówienie Schowka zostaje automatycznie opłacone jednym kliknięciem, nawet w pół sekundy. Dane (numer, data ważności i kod zabezpieczający) są kodowane, więc my jako usługodawca nie mamy do nich dostępu, a Ty nie musisz obawiać się, że zostaną wykorzystane do nieuprawnionej transakcji. Nasz partner rozliczeniowy authorize.com autoryzuje kartę - sprawdza jej autentyczność, ważność i poprawność danych. Odbywa się to automatycznie. Po weryfikacji bank obciąża kartę na wybraną kwotę, a partner przekazuje ją do nas. Opłacanie za pomocą zapisanej karty to dobra opcja zwłaszcza dla regularnych opłat za Schowki.

Jak zabezpieczona jest moja karta przy płatności?

Każda transakcja internetowa musi przebiegać bezpiecznie. Dlatego banki, Visa, czy Mastercard oraz nasz partner rozliczeniowy authorize.com stosują najróżniejsze metody, aby zabezpieczyć Twoje  środki  i poufne dane, takie jak:
- Technologię 3D-Secure. Dzięki niej każda transakcja online musi być potwierdzona dodatkowym hasłem, które identyfikuje właściciela karty. Hasło zazwyczaj jest wysyłane wiadomością SMS o ile tylko bank – wydawca karty, przewidział taką możliwość.
- Certyfikat PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard),

Płacąc, przełączysz się automatycznie na nasz system płatności, który jest dobrze chroniony. Dane (numer, data ważności i kod zabezpieczający) są kodowane, więc my jako usługodawca nie mamy do nich dostępu, a Ty nie musisz obawiać się, że zostaną wykorzystane do nieuprawnionej transakcji. Pamiętaj, żeby poza transakcjami, które chcesz wykonać nikomu nie udostępniać numeru karty, kodu CVV/CVC ani jej daty ważności.

Co mam zrobić jak pobrana kwota nie będzie zgodna z opłatą miesięczną?

W pierwszym kroku skontaktuj się z nami – sprawdzimy dlaczego tak się stało i damy Ci informację zwrotną. Jednocześnie jesteś zabezpieczony tzw. mechanizmem chargeback, który wdrożyliśmy w naszej firmie. Mechanizm chargeback gwarantuje zwrot pieniędzy, gdyby usługa opłacona kartą nie została wykonana lub była niezgodna z zamówieniem. Chargeback dotyczy wyłącznie transakcji zrealizowanych przy pomocy karty płatniczej – debetowej lub kredytowej, co jest ogromnym argumentem do korzystania z takiej formy płatności. Zwłaszcza, że w takim przypadku to Twój bank, który wydał Ci kartę, ma obowiązek zwrócenia kosztów.

Kiedy wystawiana jest FV?


Pierwsza faktura VAT wystawiana jest z automatu w momencie dokonywania płatności. Kolejne faktury będą wystawiane do 10-go każdego miesiąca.

W jakiej formie otrzymam FV?


Fakturę otrzymasz na adres mailowy podany przez Ciebie w formularzu oraz znajdziesz ją w swoim Panelu Klienta.

W którym dniu następuje płatność za Schowek?


Płatność za Schowek następuje do 10-go każdego miesiąca na podstawie wystawionej i przesłanej drogą mailową faktury.

Co się stanie w przypadku braku środków na koncie?


W przypadku braku możliwości pobrania należności z karty będziemy ponawiali niniejszą próbę do 14-tego dnia miesiąca. Będziemy próbowali się z Tobą skontaktować. Jeżeli próby te również się nie powiodą, dostęp do Schowka zostanie zablokowany.

Ile kosztuje wynajem boksu?


Miesięczny koszt wynajmu boksu zależy od jego wielkości oraz lokalizacji. Wszystkie ceny są dostępne na naszej stronie internetowej po wybraniu konkretnej lokalizacji i wielkości. Wszystkie podane ceny są kwotami za pełny miesiąc najmu w PLN brutto. Czynsz jest płatny miesięcznie, z góry, do 10-go każdego miesiąca. Za niepełny miesiąc kalendarzowy zostaje naliczany czynsz proporcjonalny do długości  najmu w danym miesiącu.  

Czy muszę zapłacić kaucję?


Nie. Podana cena przy wyborze Schowka zawiera wszystkie opłaty. Nie pobieramy kaucji oraz żadnych innych opłat eksploatacyjnych.

III.    BEZPIECZEŃSTWO

Jakie bezpieczeństwo zapewnia Schowek 24 ?


Zapewniamy bezpieczeństwo poprzez bezpieczne i elektroniczne zamki z pinpadem oraz możliwością ich otwierania poprzez spersonalizowaną aplikację. Posiadamy również system telewizji przemysłowej CCTV, który obejmuje monitoring powierzchni wspólnych, wejścia oraz korytarzy.

Jak zabezpieczony jest Schowek przed nieuprawnionym dostępem?


W momencie, kiedy stajesz się najemcą boksu, otrzymujesz od nas kod PIN, który znasz tylko Ty. W momencie ściągnięcia aplikacji, musisz się zalogować Twoim loginem i hasłem. Dostęp do wejścia głównego mają nasi klienci, Schowek 24 oraz ochrona, a do Twojego boksu tylko Ty. Mamy możliwość sprawdzenia kto i kiedy wchodził i wychodził przez wejście główne.

Czy należy dodatkowo zabezpieczyć przechowywane rzeczy?


Wszystko zależy od tego co chcesz przechowywać. Jeżeli masz jakieś przedmioty, które „nie lubią” kurzu, pamiętaj, żeby zabezpieczyć je w workach lub kartonach. Od góry każdego boksu są montowane siatki, więc naturalnego kurzu nie unikniemy.

Kto ma dostęp do boksu?


Dostęp do wejścia głównego mają nasi klienci, Schowek24 oraz ochrona, natomiast do Twojego boksu klucze dostępowe posiadasz tylko Ty.

Czy potrzebuję kłódki?


Nie. Nawet nie mamy możliwości zamontowania kłódki. Nasze elektroniczne zamki są bezpieczne i nie wymagają posiadania kolejnych zabezpieczeń.

Jak otworzyć Schowek?


Zarówno wejście główne, jak i wybrany przez Ciebie Schowek możesz otworzyć za pomocą kodu PIN, wysłanego do ciebie SMS-em lub aplikacji. Jeżeli decydujesz się na użycie aplikacji, kliknij przycisk otwórz jako zalogowany użytkownik.

Jaka jest procedura jak zgubię telefon?


Jeżeli zgubiłeś telefon lub wymieniłeś go na nowy numer, musisz zgłosić nam ten fakt jak najszybciej. Musimy zadać Ci parę pytań żeby zweryfikować Twoją osobę- to dla Twojego bezpieczeństwa.  Zmienimy w systemie Twój numer telefonu, stary kod anulujemy i dostarczymy Ci nowy, bezpieczny kod PIN.

Jak odzyskać kod PIN?


Jeżeli zgubiłeś kod PIN do swojego Schowka i nie używasz aplikacji, nie musisz się obawiać, że już nie możesz wejść do boksu. W Twoim Panelu Klienta dajemy Ci możliwość przypomnienia Twojego dostępu do Schowka.


Stwierdziłem uszkodzenie Schowka – co zrobić?


Jeżeli wynająłeś Schowek i zauważyłeś jakiekolwiek uszkodzenia, powinieneś nam to zgłosić poprzez kontakt mailowy w terminie 3 dni od dnia ich stwierdzenia i nieprzekraczalnym terminie 7 dni od momentu wynajmu Schowka.

Czy ktoś może zobaczyć co trzymam w boksie?


Nasz system kamer obejmuje monitoring powierzchni wspólnych, wejścia oraz korytarzy. Nie monitorujemy zawartości boksów, bo każdy ma prawo do prywatności.

Czy moje mienie jest ubezpieczone?


Nie, ale jeżeli masz taką potrzebę możesz ubezpieczyć zawartość wynajmowanego Schowka we własnym zakresie. Planujemy w niedługim czasie dodać możliwość ubezpieczenia Twojego mienia do naszej oferty.

 

Polityka prywatności

Zbieramy i wykorzystujemy Państwa dane, aby informować o usługach i promocjach, a także po to, by umożliwić zawarcie umowy najmu Schowków online. Przekazane przez Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu prawidłowego świadczenia usług przez Schowek24 zgodnie z art. 26 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L 2016.119.1. z późn. zm.) – dalej również jako „RODO”.

Administratorem serwisu internetowego pod domeną www.schowek24.pl, zwanego dalej Serwis , jest Schowek24 sp. z o.o. sp. k., z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14a-14b, 53-033 Wrocław wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000667873, zwana dalej Schowek24.

    1. Wybrane podstrony Serwisu zawierają formularze umożliwiające zawarcie przez Państwa umowy na świadczenie usług przez Schowek24, zwany dalej Formularzem. Za pomocą Formularza mogą Państwo przesłać do Schowek24 następujące dane: imię, nazwisko, e-mail, nazwę firmy, NIP, numer telefonu komórkowego, adres, inny adres do odsyłki rzeczy, inny adres korespondencyjny oraz inny adres do faktury.
    2. Dane podane w Formularzu są dobrowolne w celu skorzystania z oferty Serwisu. Niepodanie określonych danych może ograniczać możliwość korzystania z Serwisu lub określonych usług.
    3. Dane osobowe ujawniane w Formularzu są przetwarzane zgodnie z RODO po wyrażeniu przez użytkownika zgody na ich wykorzystanie i przetwarzanie, której można udzielić poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu rejestracyjnym wypełnianym podczas procesu rejestracji jak również ustawowego upoważnienia do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji oraz rozliczenia usługi. Wyrażona w ten sposób zgoda użytkownika jest udzielana wyłącznie na rzecz Schowek24, dla celów statystycznych, marketingowych oraz w celu realizacji umowy. Administratorem danych osobowych jest Schowek24.
    4. Państwa dane osobowe mogą zostać powierzone:

    - podmiotom uprawnionym do uzyskania tych danych w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa (np.: Policja, Sąd, Prokuratura         itp.),

    - podmiotom, którym Schowek24 powierza wykonanie określonych czynności prawnych (np. radca prawny)

    - parterom, którzy wykonują czynności niezbędne do wykonania usługi (np. operator płatności, bramki sms)

    1. Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo wglądu do swoich danych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia. Wgląd, uzupełnienie, uaktualnienie, sprostowanie, wstrzymanie przetwarzania lub usunięcie danych odbywa się na podstawie żądania użytkownika przesłanego na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź w panelu klienta poprzez kliknięcie na odpowiedni link. W panelu klienta nie ma możliwości zmiany imienia, nazwiska, nr telefonu, adresu mail, nazwy firmy oraz nr NIP. Jeżeli chcą Państwo zmienić ww dane należy się skontaktować ze Schowek24 drogą mailową.
    2. Serwis zbiera w sposób automatyczny dane dotyczące wizyt wszystkich użytkowników, takie jak adres IP, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane te są używane do analizy statystycznej zachowań użytkowników w Serwisie.
    3. Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies), które służą identyfikacji użytkowników, którzy odwiedzili Serwis w celu prowadzenia kampanii reklamowej kierowanej do tych użytkowników. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
    4. Schowek24 zapewnia poufność wszelkich uzyskanych informacji o użytkownikach. Schowek24 będzie przechowywać Państwa dane bezpiecznie i dlatego podejmuje wszelkie środki ostrożności, aby chronić Państwa dane przed ich utratą, nadużyciem lub zmianą.
    5. Partnerzy Schowek24, którzy mają dostęp do Państwa danych, aby w imieniu Schowek24 realizować na Waszą rzecz usługi są zobowiązani do poufnego traktowania tych danych i do wykorzystywania ich jedynie zgodnie z przeznaczeniem. Informacje te nie będą przekazywane podmiotom trzecim, z wyłączeniem sytuacji, gdy Schowek24 byłby zobowiązany do przekazania informacji uprawnionym organom władzy publicznej (np. sąd, prokuratura) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    6. Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz PayLane Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278. w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie.
    7. Serwis może zawierać linki do innych stron, które działają niezależnie od Schowek24 i nie są przez nas kontrolowane. Podajemy linki do innych stron wyłącznie dla dodatkowej informacji. Inne strony mogą mieć swoje własne zasady ochrony danych osobowych. Schowek 24 nie ma kontroli nad tym, jakie informacje są dostarczane przez te strony albo gromadzone za ich pośrednictwem, ani za jakiegokolwiek inne działania tych stron.
    8. Korzystając z Serwisu, akceptują Państwo zasady niniejszej Polityki Prywatności.

W każdej chwili mają Państwo dostęp do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili mogą Państwo również żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

NASZE LOKALIZACJE

Nasze lokalizacje

galeria renova

Galeria Renova - Warszawa, Rembielińska 20

UDOGODNIENIA: Monitoring, podziemny parking, wózek platformowy do dyspozycji klientów, dostęp 24 h/7, brak kaucji i dodatkowych opłat, lokal usytuowany na poziomie 0 z osobnym wejściem

Dostępne powierzchnie

1 m2 - 129 zł / m-c

1,5 m2 - 159 zł / m-c

2 m2 - 199 zł / m-c

3 m2 - 249 zł / m-c

4 m2 - 299 zł / m-c 

Auchan SuperMarket II piętroimage.png

Wrocław, Zwycięska 14a-b

UDOGODNIENIA: Monitoring, podziemny parking, wózek platformowy do dyspozycji klientów, dostęp 24 h/7, brak kaucji i dodatkowych opłat, lokal usytuowany na poziomie II z dostępem do windy

Dostępne powierzchnie

1 m2 - 99 zł / m-c

1,5 m2 - 149 zł / m-c

2 m2 - 179 zł / m-c

3 m2 - 239 zł / m-c

4 m2 - 299 zł / m-c

Galeria boksów i aranżacji

galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria

Regulamin

REGULAMIN NAJMU POWIERZCHNI

SCHOWEK24.PL nr 2

§ 1

Przedmiot umowy

  1. Przedmiotem umowy zawieranej przez Strony jest najem wydzielonej ściankami części powierzchni, z zamontowanym zabezpieczeniem na drzwiach pozwalającym na dostęp do środka jedynie posiadaczowi szyfrowanego indywidualnego klucza elektronicznego, o rozmiarze określonym w ust. 2, znajdującej się w wybranej przez klienta lokalizacji, dalej określanej jako „Schowek” lub „Przedmiot Najmu”.
  2. Istnieje możliwość wynajęcia Schowka w jednym z następujących rozmiarów:
    1. Rozmiar 1 - 1m2
    2. Rozmiar 2 – 1,5 m2
    3. Rozmiar 3 - 2 m2
    4. Rozmiar 4 – 2,5 m2
    5. Rozmiar 5 - 3 m2
    6. Rozmiar 6 - 4 m2      

     Przy czym niektóre ze Schowków mogą być nieznacznie większe lub mniejsze niż wskazane powyżej.

3. Wynajmujący oświadcza, że przysługuje mu tytuł prawny do korzystania z powierzchni, o której mowa powyżej. 

§ 2

Zawarcie umowy

  1. Umowa najmu zostaje przez Strony zawarta zgodnie z procedurą przewidzianą w niniejszym paragrafie.
  2. Najemcą może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacja określona w art. 331 k.c., zwanym dalej Najemcą.
  3. Pełna oferta wynajmu Schowków jest dostępna na stronie internetowej Wynajmującego.
  4. Osoba zainteresowana najmem Schowka wypełnia dostępny na stronie internetowej Wynajmującego formularz rejestracyjny, podając we wskazanych polach:
    1. w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji (o ile jest inny od adresu zamieszkania), adres do przesłania rzeczy pozostawionych w Przedmiocie Najmu po rozwiązaniu umowy (o ile jest inny od adresu zamieszkania), numer telefonu komórkowego, adres mailowy;
    2. w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej określonej w art. 331 k.c.: nazwę (firmę), NIP, adres siedziby, adres do korespondencji (o ile jest inny od adresu siedziby), adres do przesłania rzeczy pozostawionych w Przedmiocie Najmu po rozwiązaniu umowy (o ile jest inny od adresu siedziby), numer telefonu komórkowego, adres mailowy.
  5. Osoba zainteresowana najmem Schowka uzupełnia formularz drogą elektroniczną w sposób w nim wskazany. Przesłanie formularza jest możliwe dopiero po przekazaniu wszystkich niezbędnych danych wskazanych w ust. 4, złożeniu oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Wynajmującego w celu i na potrzeby wykonania umowy najmu.
  6. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Regulaminu, i oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych składane jest poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu on-line.
  7. Najemca ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych, ma prawo do przeniesienia swoich danych oraz do bycia zapomnianym.
  8. Po dokonaniu rezerwacji Najemca dokonuje płatności za wybrany Schowek. Dostępną formą płatności są płatności rekurencyjne poprzez automatyczne pobranie ustalonej kwoty z karty płatniczej Najemcy.
  9. Po potwierdzeniu przez system Wynajmującego przyjęcia płatności Najemca otrzymuje na podany nr telefonu kod PIN, który umożliwi wejście do wybranego Schowka oraz na podany adres mailowy potwierdzenie zawarcia umowy najmu wraz z linkiem do pobrania aplikacji (szyfrowanego indywidualnego klucza elektronicznego) umożliwiającej otwieranie wynajętego Schowka. Z momentem wysłania do Najemcy sms’a, o którym mowa w zdaniu 1 umowa najmu traktowana jest za zawartą i naliczany jest czynsz najmu.
  10. O każdorazowej zmianie cennika Najemca będzie informowany drogą mailową. Brak akceptacji nowego cennika uprawnia Najemcę do rozwiązania umowy.

§ 3

Wydanie Przedmiotu Najmu

Przesłanie Najemcy maila z linkiem do pobrania aplikacji (klucza elektronicznego) jak również smsa z kodem PIN jest równoznaczne z wydaniem Przedmiotu Najmu Najemcy.

§ 4

Stan Schowka w chwili udostępnienia

  1. Schowek zostaje oddany Najemcy w dobrym stanie technicznym bez wyposażenia.
  2. Wszelkie uwagi dotyczące stanu technicznego Schowka Najemca powinien zgłosić poprzez kontakt mailowy na adres wskazany na stronie internetowej w terminie 3 dni od dnia ich stwierdzenia i nie przekraczalnym terminie 7 dni od daty wydania Przedmiotu Najmu tj. Schowka.
  3. Domniemywa się, że wszelkie wady, usterki i inne uszkodzenia Przedmiotu Najmu niezgłoszone w terminie i formie określonej w ust. 2 powstały w czasie korzystania ze Schowka przez Najemcę.

§ 5

Dostęp do Schowka

  1. Wynajmujący zapewnia Najemcy dostęp do Schowka w godzinach otwarcia Budynku, w którym się znajduje. Część lokalizacji Schowek24 umożliwia Najemcom korzystanie ze Schowków również poza godzinami otwarcia Budynku. Informacje o godzinach otwarcia dostępne są na stronie internetowej Schowek24.pl. Schowek24 zastrzega prawo do zmian godzin otwarcia.
  2. Najemca zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania regulaminu funkcjonowania Budynku, w którym znajduje się jego Schowek, dostępnym w punkcie informacyjnym Budynku i/lub na jego stronie internetowej.

§ 6

Korzystanie ze Schowka

  1. Wynajmujący wydaje, a Najemca przyjmuje Schowek w celu użytkowym na składowanie rzeczy ruchomych.
  2. Najemca nie będzie wykorzystywał Przedmiotu Najmu w innych celach w szczególności na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych lub na prowadzenie działalności gospodarczej.
  3. Niedopuszczalne jest wnoszenie i składowanie w Schowku rzeczy, które zgodnie z przepisami prawa lub postanowieniami niniejszego Regulaminu nie mogą być przechowywane bez zachowania szczególnych środków ostrożności, szczególnych warunków, albo na których posiadanie i/lub przechowywanie wymagane jest zezwolenie.
  4. Najemca nie może składować w Schowku rzeczy, które mogą wyrządzić szkodę Wynajmującemu lub osobom trzecim.
  5. W szczególności Przedmiot Najmu nie może być wykorzystywany do składowania:
    1. materiałów toksycznych i żrących,
    2. amunicji i materiałów wybuchowych,
    3. substancji radioaktywnych,
    4. substancji drażniących lub emitujących dym, łatwopalnych,
    5. skompresowanych gazów w tym również pełnych i pustych pojemników ciśnieniowych do przewozu gazów technicznych i LPG,
    6. paliw i innych produktów ropopochodnych,
    7. odpadów,
    8. zwierząt żywych lub martwych,
    9. roślin,
    10. środków pieniężnych,
    11. papierów wartościowych,
    12. kruszców i kamieni szlachetnych,
    13. biżuterii,
    14. przedmiotów kolekcjonerskich w tym m.in. monet i znaczków pocztowych, antyków, dzieł sztuki
    15. materiałów luksusowych,
    16. luksusowych alkoholi.
  6. Najemca może składować w Schowku jedynie rzeczy suche, szczelnie opakowane, nie zagrażające rozlaniem lub rozsypaniem.
  7. Najemca może składować w Schowku rzeczy, których ciężar własny całkowity nie przekracza 200 kg na każdy m2 najmowanej powierzchni.
  8. Najemca może składować w Schowku produkty żywnościowe wyłącznie nie psujące się w fabrycznych opakowaniach hermetycznych.
  9. W razie naruszenia przez Najemcę powyższych postanowień Regulaminu i składowania w Schowku rzeczy niedozwolonych, Wynajmujący ma prawo obciążyć Najemcę karą pieniężną w wysokości dwumiesięcznego czynszu najmu, co nie wyłącza prawa Wynajmującego do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Najemcy.
  10. Najemca zobowiązany jest do utrzymania czystości w Schowku i jego otoczeniu. Zabrania się pozostawiania rzeczy w tym również materiałów opakowaniowych, kartonów czy własnego mienia. W takim przypadku po zakończeniu umowy Wynajmujący ma prawo naliczyć karę porządkową w wysokości 100 zł brutto.
  11. Przed zakończeniem umowy Najemca zobowiązany jest do usunięcia ze Schowka wszystkich swoich rzeczy. W przypadku niedopełnienia tego warunku, Wynajmujący jest uprawniony do komisyjnego otwarcia Schowka (naliczając dodatkową opłatę w wysokości dwumiesięcznego czynszu) następnie odeśle (na koszt Najemcy) niniejsze mienie na adres do odsyłki rzeczy wskazany w panelu klienta (naliczając dodatkową opłatę w wysokości jednomiesięcznego czynszu za usługę spakowania pozostawionych rzeczy).

§ 7

Czynsz

  1. Wysokość czynszu najmu uzależniona jest od rozmiaru Schowka, okresu wynajmu jak i konkretnej lokalizacji i jest podana na stronie internetowej Wynajmującego.
  2. Najemca może skorzystać z rabatów wprowadzanych czasowo przez Wynajmującego - PROMOCJE, o których będzie informowany przez różne kanały informacyjne, szczególnie na stronie internetowej Wynajmującego.
  3. W przypadku, gdy Najemca znajdzie usługę tożsamą do usługi oferowanej przez Schowek 24 (również odnośnie wielkości wynajętego schowka) w promieniu 5 km od wybranej lokalizacji, Wynajmujący zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie.
  4. Czynsz obejmuje opłaty eksploatacyjne związane z korzystaniem z Przedmiotu Najmu w szczególności opłatę za prąd.
  5. Czynsz nie obejmuje kosztów ewentualnej odsyłki rzeczy, sprzątania lub naprawy uszkodzonego przez Najemcę Schowka.

§ 8

Płatności

  1. Czynsz najmu będzie płatny miesięcznie, z góry, 1-ego dnia każdego miesiąca na podstawie faktury wystawionej przez Wynajmującego, w formie rekurencyjnego obciążenia karty płatniczej Najemcy. Za niepełny miesiąc kalendarzowy trwania umowy najmu zostanie naliczony czynsz proporcjonalny do długości najmu w danym miesiącu.
  2. Faktury będą wysyłane w formie elektronicznej na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail i jednocześnie będą dostępne do pobrania w panelu klienta.
  3. W przypadku braku możliwości pobrania należności z karty wskazanej przez Najemcę, Wynajmujący będzie ponawiał niniejszą próbę do 14-tego dnia miesiąca. Jeżeli niniejsze próby również się nie powiodą, Wynajmujący rozpocznie procedurę windykacyjną, natomiast dostęp Najemcy do schowka zostanie zablokowany.
  4. Wszelkie inne opłaty lub obciążenia, o których mowa w niniejszym regulaminie, również zostaną pobrane z karty płatniczej Najemcy.
  5. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayLane sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Norwida 4, kod pocztowy: 80-280, KRS: 0000227278.

§ 9

Dodatkowe obowiązki najemcy

  1. Najemca zobowiązuje się do korzystania z Przedmiotu Najmu w sposób umożliwiający niezakłócone korzystanie z pozostałych Schowków, części wspólnych powierzchni oraz Budynku, w którym jego schowek jest zlokalizowany.
  2. Najemca nie będzie wprowadzał żadnych zmian ani ulepszeń w Schowku bez uprzedniego uzyskania zgody Wynajmującego. Wszelkie dokonane zmiany podlegają usunięciu przez Najemcę najpóźniej w dniu rozwiązania umowy najmu. W przypadku zaniechania tego obowiązku przez Najemcę, Wynajmujący usunie zmiany na koszt Najemcy bądź zatrzyma dokonane ulepszenia bez obowiązku zwrotu ich wartości na rzecz Najemcy.
  3. Najemca nie może oddać Przedmiotu Najmu w podnajem ani do bezpłatnego używania osobom trzecim.
  4. Najemca zobowiązuje się przestrzegać przepisów porządkowych, pożarowych, bezpieczeństwa i higieny obowiązujących na terenie nieruchomości.
  5. Najemca przyjmuje do wiadomości, że w obrębie obiektu w tym w szczególności w Przedmiocie Najmu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia oraz spożywania alkoholu.
  6. Najemca przyjmuje do wiadomości, iż obręb obiektu (lokal) będzie monitorowany przez system telewizji przemysłowej CCTV.
  7. W przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego powodującego zagrożenie lub stwierdzenia przechowywania w Schowku rzeczy zabronionych, Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w ciągu 24 godzin, usunięcia rzeczy składowanych w Schowku na wezwanie Wynajmującego. W razie nieopróżnienia Schowka z ww. rzeczy w tym terminie, Wynajmujący ma prawo do komisyjnego otwarcia i dokonania inwentaryzacji Schowka oraz podjęcia działań adekwatnych do stwierdzonego stanu rzeczy. Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów ww. działań w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu.

§ 10

Dodatkowe obowiązki Wynajmującego

  1. Wynajmujący w ramach płaconego czynszu najmu zapewni Najemcy przez cały okres trwania umowy dostawę energii elektrycznej do Przedmiotu Najmu (z wyłączeniem sytuacji niezależnych od Wynajmującego), sprzątanie powierzchni wspólnych, ochronę, zabezpieczenie przeciwpożarowe i wentylację w obiekcie (lokal) zgodnie z ogólnie obowiązującymi normami dla obiektów użyteczności publicznej.
  2. Wynajmujący obowiązany jest do należytego zabezpieczenia ochrony danych osobowych przekazanych przez Najemcę, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami RODO.

§ 11

Odpowiedzialność

  1. Wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane składowanymi przez niego rzeczami ponosi Najemca.
  2. Najemca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane przez osoby, które w jego imieniu i z jego upoważnienia mają dostęp do Przedmiotu Najmu.
  3. Wynajmujący nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez Najemcę do Przedmiotu Najmu.
  4. Wynajmujący nie gwarantuje zachowania określonych warunków w Przedmiocie Najmu, takich jak określona wilgotność, temperatura itp, jednakże zapewnia iż nie będą one odbiegały w sposób znaczący od ogólnie obowiązujących norm w obiektach użyteczności publicznej
  5. Wynajmujący jest zwolniony od odpowiedzialności za nie wypełnienie swoich obowiązków wynikających z umowy w stopniu, w jakim będzie to wynikało z wystąpienia siły wyższej przez czas jej występowania lub w związku ze skutkami wystąpienia siły wyższej. Działania siły wyższej rozumiane są jako zdarzenia nagłe, nieprzewidziane lub takie, których skutkom nie dało zapobiec pomimo dołożenia wszelkiej zawodowej staranności, takie jak: powódź, huragan lub inne klęski żywiołowe, wojna lub inny konflikt zbrojny, atak terrorystyczny, skażenie jądrowe, chemiczne, biologiczne, wybuch, pożar, ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, niezależna od Wynajmującego przerwa w dostawie lub awaria usług komunalnych, w szczególności w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów niezbędnych do korzystania z Przedmiotu Najmu.

§ 12

Ubezpieczenie

  1. Najemca może wyrazić zgodę na objęcie mienia wniesionego do Przedmiotu Najmu ubezpieczeniem oferowanym za pośrednictwem Wynajmującego ( o ile Wynajmujący wprowadzi taką możliwość) na warunkach wskazanych w ogólnych warunkach tego ubezpieczenia. Najemca zobowiązany jest wówczas pokrywać bezpośrednio wobec Wynajmującego koszty ubezpieczenia mienia, poprzez dokonywanie wpłat miesięcznej składki ubezpieczeniowej na zasadach obowiązujących przy płatności czynszu najmu.
  2. Wynajmujący oświadcza, że warunki oferowanego ubezpieczenia w kolejnych okresach, w szczególności wysokość należnych składek, mogą ulec zmianie z przyczyn zależnych od Ubezpieczyciela. W takim wypadku Wynajmujący niezwłocznie powiadomi Najemcę o zmianie obowiązujących warunków ubezpieczenia. W przypadku braku akceptacji nowych warunków ubezpieczenia Najemca zobowiązany jest poinformować Wynajmującego o rezygnacji z oferowanego ubezpieczenia w terminie 30 dni od dnia otrzymania powiadomienia. Brak odpowiedzi w powyższym terminie będzie uważany za akceptację nowych warunków ubezpieczenia.

§ 13

Rozwiązanie umowy

  1. Każda z umów zawarta jest na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana przez każdą ze Stron w każdym momencie ze skutkiem na koniec bieżącego miesiąca kalendarzowego.
  2. Umowa może zostać rozwiązana przez Wynajmującego ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Najemca:
    1. korzysta z Przedmiotu Najmu niezgodnie z umową lub Regulaminem,
    2. zakłóca porządek, ład lub bezpieczeństwo w Budynku, w którym zlokalizowany jest Schowek,
    3. zalega z płatnością czynszu za co najmniej jeden pełny okres płatności po uprzedzeniu Najemcy i udzieleniu mu dodatkowego miesięcznego terminu do zapłaty zaległego czynszu. W takim przypadku Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zablokowania kodu PIN oraz aplikacji Najemcy. W celu opróżnienia Schowka, Najemca zobowiązany jest do kontaktu z biurem Schowek24.
  3. Najemca ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania terminów wypowiedzenia w razie rażącego naruszenia przez Wynajmującego jej postanowień. W przypadku niezaakceptowania zmiany Regulaminu Najemcy przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy najmu w trybie i na zasadach określnych w dotychczas obowiązującym Regulaminie.
  4. W przypadku rozwiązania umowy, bądź na wezwanie Wynajmującego, Najemca zobowiązany jest do usunięcia rzeczy składowanych w Przedmiocie Najmu w terminie 48 godzin.
  5. Po rozwiązaniu umowy Wynajmujący zweryfikuje stan Schowka; w razie zastrzeżeń w terminie 7 dni od dnia ich stwierdzenia zostanie wysłana do Najemcy informacja o zaistnieniu takiego faktu.
  6. W przypadku, gdy Schowek zostanie pozostawiony po rozwiązaniu stosunku najmu w stanie pogorszonym, Wynajmujący wezwie Najemcę do przywrócenia Przedmiotu Najmu do stanu poprzedniego w terminie 7 dni od dnia wezwania. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Wynajmujący będzie miał prawo doprowadzić Przedmiot Najmu do stanu pierwotnego na koszt i ryzyko Najemcy.
  7. Dnia następnego po rozwiązaniu umowy Wynajmujący jest uprawniony do zablokowania Najemcy indywidualnego szyfrowanego klucza elektronicznego z dostępem do Schowka.

§ 14

Bezumowne korzystanie

W przypadku składowania rzeczy przez Najemcę w Schowku po rozwiązaniu umowy, o ile nie powiedzie się próba odesłania rzeczy do Najemcy, Najemca zobowiązany będzie do zapłaty Wynajmującemu odszkodowania za bezumowne korzystanie w wysokości dwukrotności czynszu, za każdy miesiąc bezumownego korzystania z Przedmiotu Najmu. W celu umożliwienia Najemcy odebrania jego rzeczy ze Schowka po rozwiązaniu umowy, po uprzednim umówieniu terminu, Najemca otrzyma jednorazowy kod dostępu do Schowka.

§ 15

Utylizacja rzeczy

  1. W przypadku zakończenia umowy najmu, o ile Najemca nie odebrał swoich rzeczy, wskazany adres do odsyłki rzeczy jest nieprawidłowy lub próba ich odesłania nie powiodła się z przyczyn niezależnych od Wynajmującego (np. podaniu nieprawidłowego adresu) jak również niemożności pobrania opłaty za bezumowne korzystanie z konta Najemcy, pozostawione rzeczy uznaje się za porzucone z zamiarem wyzbycia.
  2. W sytuacji określonej w ust. 1 Wynajmujący uprawniony jest do dokonania komisyjnego otwarcia Schowka i jego zinwentaryzowania; Najemca zostanie obciążony opłatą administracyjną w wysokości dwumiesięcznego czynszu najmu zł brutto.
  3. Wynajmujący może rzeczy porzucone przez Najemcę, o których mowa w ust.1 według swojego uznania:

      - zutylizować na koszt Najemcy, albo

      - nabyć na własność w drodze zawłaszczenia, albo

      - przenieść do zewnętrznego magazynu z prawem do wynagrodzenia za przechowywanie.

§ 16

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy.
  2. Nieważność jednego lub kilku postanowień Regulaminu nie powoduje nieważności innych jego postanowień lub umowy. W takim przypadku umowa będzie interpretowana tak, aby jak najlepiej oddać wolę Stron zawierających umowę, a w miejsce nieważnych czy nieskutecznych postanowień znajdą zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.
  3. Najemca będący konsumentem może w terminie 14 dni od zawarcia umowy od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). W przypadku odstąpienia od umowy Najemca zostanie obciążony proporcjonalną kwotą za ilość dni, w których posiadał dostęp do Schowka.
  4. W celu odstąpienia od umowy Najemca zobowiązany jest do przesłania podpisanego formularza odstąpienia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  5. Wynajmujący może jednostronnie dokonać zmiany Regulaminu z powodu zmiany przepisów prawa lub zmian w zasadach świadczenia usług przez Wynajmującego. Wynajmujący poinformuje Najemcę o zmianach nie później niż na 14 dni przed wejściem ich w życie.
  6. Wszelkie spory będzie rozstrzygać Sąd właściwy miejscowo dla Wynajmującego.

Zał. Nr 1 Formularz odstąpienia od Umowy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Z dniem

wprowadzić datę wysłania formularza

Odstępuję od umowy o świadczenie usługi najmu boksu nr

wprowadzić numer umowy / zamówienia

dane klienta

Wprowadzić imię i nazwisko lub nazwę firmy

A

Firmą Schowek24.pl Sp. z o.o. Sp. k., ul. Zwycięska 14a-14b, 53-033, NIP 8992812359

Jednocześnie oświadczam, iż jestem świadomy konsekwencji z tytułu pozostawienia własnego mienia w przedmiocie niniejszej umowy. Jestem świadomy, iż od momentu odstąpienia dostęp do niniejszego Schowka zostanie zdeaktywowany a ja zostanę obciążony kwotą proporcjonalną za ilość dni, w których posiadałem dostęp do Schowka.

                                               Podpis klienta:

Podkategorie